Tisdagmorgon

Nu är det tisdagmorgon och jag sitter på mitt rum och kollar vägbeskrivningar till nya destinationer. Sarahs cheerleading börjar idag och de har precis skaffat ny träningslokal så det gäller att leta rätt på vart den ligger. Det är ju egentligen inga problem så, men när man har tidspress för att man ska hinna med att hämta upp pojkarna på "batting" ganska omgående efter att man släppt av Sarah, så är det bra om man har ett hum om vart man ska.

Igår hade jag tvätt upp till öronen men det gick bra det med. Pojkarna hade baseballmatch, IGEN. De har matcher minst 2-3 ggr i veckan, så när jag kommer hem lär ajg vara expert på baseball.

Ska denna vecka försöka styra upp något med Chanelle. Vi får se hur det går med tanke på att hon inte får köra bil ännu. Tror hennes familj vill att hon ska ta amerikanskt körkort innan hon börjar köra. Tur för mig så låter min familj mig köra på det internationella körkortet tills jag tagit det amerikanska. Eller ja, tur för mig, snarare tur för dem. Annars hade det blivit svårt att få barnen till rätt plats i rätt tid.

Och just det! Glömde säga, God bless America. Hur bra är det inte att on-demand-tv har träningsprogram såsom pilates, yoga och allt möjligt du kan tänka dig - GRATIS! Sjukt värt, kanske finns det hopp ändå :P


Kommentarer
Postat av: emmelie

appselut hörru! ;D hoppas du har det bra och framförallt, att du trivs! när ni kommer hem är det banne mig dags för en reunion! DÅ HÖR DU AV DIG PÅ STUBBEN. men det är ett tag kvar, tills dess ska jag njuta av intressant läsning på kvällarna ;D saknar dig med!

2011-05-03 @ 20:12:24
URL: http://spotlight91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0