The Notebook

Jag vaknade klockan 9 idag. Det första jag gjorde var att slå på the Notebook på datorn. En av de finaste filmerna i världshistorien. Gick upp ur sängen klockan 11. Möts av pappan som flinar och säger: "good morning". Mitt svar var, "jag vaknade faktiskt 9 men har sett på en film" :P Ville inte att de skulle tro att jag sover halva dagarna (även fast jag kanske gör det ibland).

Dagens frukost: Mamman hade stekt våfflor som jag fick, och en banan :) Mums, vet inte varför men ända sedan mamma och jag var i egypten för 1.5 år sedan så har jag fått någon dille på bananer. Mums!

Vet inte riktigt vad det blir av den här dagen än så länge. Solen börjar leta sig fram men fortfarande lite moln som stretar emot. Kanske tar mig en promenad ut på eftermiddagen eller något liknande, oklart.

Hoppas ni har det bra i Sverige (och Norge för den delen), saknar alla väldigt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0