Tandläkaren....

Jo men är det inte gött att få problem med visdomständerna när man är i USA??
Har typ fått en infektion eller något i tandköttet vid den vänstra, nedre visdomstanden. UNDERBART!
Så i morgon ska jag på en visit till tandläkaren.

Får hoppas det går bra och jag slipper ta ut skiten. Även fast det kanske är bäst långsiktigt, jag vet. Men problemet är att då får jag antagligen ett fett blåmärke på sidan av kinden och kommer inte kunna äta på ett par dagar... Been there, done that - inget jag önskar någon.

Annars är livet rätt gött nu. Solen böjar kika fram och det laddas på för strålande fint väder under memorial day-helgen. I morgon är det spått 32 grader här i New Jersey så man kan ju hoppas att väderflickorna håller vad de lovar.

Slänger upp lite bilder på lite av kläderna jag köpt sen jag kom hit :)


Linne - Urban Outfitters

Tunika/Klänning - Forever 21

Shorts - Forever 21
T-shirt - American Eagle


2 T-shirts - American Eagle

Klänning - H&M

Väska - H&M

3 Böcker

Tröja - Forever 21

Kommentarer
Postat av: Sandra

Äntligen får jag se lite bilder på vad du shoppat! Jippie :D

2011-05-26 @ 11:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0