Ny.....

*Nyvaken
*Nytränad
*Nysolad
*Nyäten
*Nyduschad
Alla dessa saker har jag varit idag. Så himla go dag, har verkligen gjort precis som jag velat hela dagen. Sparade för en gångs skull tvätten till eftermiddagen och det känns riktigt gött må jag säga. Provade på familjens Wii fit på förmiddagen, helt okej roligt faktiskt :P Sen kikade solen fram runt 11-12 tiden också. Så då passade jag på att jobba lite på brännan. Eller ja, den ickeexisterande brännan.

Inom en timme kommer barnen hem igen och det blir fullt hus igen. Vissa dagar måste jag säga att jag längtar tills de kommer hem för det blir lätt långtråkigt utan dem. Igår dansade jag och Mike Just Dance för vilda livet. Det är så fruktansvärt kul, filmade till och med en dans. Ett minne för livet för det ser så sjukt kul ut...

Nu ska jag ta ut tvätten ur maskinen och styra upp livet innan Nick och Matt hinner hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0