Måndagsbarn

Ja, då var det måndag igen då. Starten på en ny vecka. Helgen har varit intensiv och fullspäckad, men på ett positivt sätt. Jag har varit med familjen till Delaware och kollat på Nickys baseballturnering.

Vi for dit på fredagkvällen och kom fram cirka 1 på natten. Bums i säng och sov hela natten till typ 8 på morgonen. Upp och äta frukost för att sedan ge sig iväg till planen. Nicky hade 2 matcher den här dagen, tyvärr så förlorade dem båda två. Efter matchen spenderades kvällen på Applebee's med två andra familjer. En riktigt trevlig kväll vill jag lova. God mat och kul sällskap.

I går, söndag, hade Nicky en match. Mot ett av de lagen dem mött den föregående dagen..... Tyvärr förlorade dem igen så vi for hemöver tidigt. Kom hem till huset igen runt 3 på eftermiddagen och resten av dagen spenderade jag vid datorn och kollade OC. Jag gillert!! Skypade även i två timmar med min älskade Magd. Underbart att prata med henne igen. Saknar henne jättemycket och ska bli superkul att hon kommer upp till New Jersey med golftouren om ett par veckor! Wiiie :)

Nu idag är det måndag igen då somsagt. Måndag betyder vad??! - TVÄTT i mängder.! solen skiner åtminstone ute så jag kanske borde sätta mig ute lite och försöka få lite färg på de här likbleka benen jag går runt på. Det är dags nu känner jag. Slänger upp lite bilder den här gången (inte på mina likbleka ben, men från helgen).


Nicky i baseballuniformen


Mike Sr. och Matt


Mike Jr. och Sarah


Nicky äter snacks mellan matcherna


Måndagstvätt, också kallat ÅNGEST :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0