Ledig lördag

Ledig idag, det betydde - SHOPPING :D

Hämtade upp Chanelle runt halv 1 och begav oss mot Cherry Hill Mall. Efter många om och men lyckades vi hitta fram och shoppingen började. Jag hade gratiskupong på Vicotia's secret så fick ett par trosor gratis. Som vi brukade säga under gymnasietiden - Gratis är gott :)

Vidare köpte jag en ny bikini från Old Navy, love it. OCH det som var bäst på hela dagen var att jag köpte en GPS!!! Japp, behöver aldrig mer oroa mig för att komma fel någonsin igen. Sjuuukt värt verkligen. Enda problemet man har nu är hur tusan hittar man tillbaks till bilen när parkeringsplatsen har så galet mycket fler bilar när man kommer ut än när man gick in?!? :P Kan man ställa in gpsen på platsen där man parkerar bilen och ha den i väskan tills man ska gå ut igen tro?! Kanske är värt att testa! Haha!
Dude, where is my car?!

Dagen avslutas nu med en film, myys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0