Handyman

Japp, som rubriken låter sig avslöja så är det hantverkare i huset... IGEN! Det är hantverkare här varenda dag. Känner mig lite smått fången i "mitt eget" hus. Kan inte göra vad jag vill, när jag vill. Till exempel en så vardaglig sak som att ta sig en dusch ska va ett stort projekt. Hann dock slinka in i duschen en snabbis nu medan han for iväg på lunch. Thank god, kände mig jätteofräsch när jag satt och kollade film i mitt lilla rum.

Nu håller jag på och avslutar det sista med dagens tvätt - Blekning utav baseballbyxorna. Sen ska jag laga kyckling till middag idag. Ska bli intressant att se hur dette ska gå. Borde inte vara alltför svårt. Tack och lov så är "mina barn" såpass gamla att de vet hur det brukar gå till, så om det är något jag funderar över så kan jag bara fråga dem :) Hur bra som helst ju.

Lite långtråkig dag idag dock, men Annie min fina vän föreslog vad jag skulle ha som mål under min vistelse här i USA - Att se ALLA avsnitt av Vänner som någonsin gjorts. Frågan är, kommer jag ens ha tid med det? Finns väl så sjukt många att det är helt sanslöst...?

Kommentarer
Postat av: Matte

Det finns tio säsonger med 24 avsnitt var, varav varje avsnitt är ca 25 min. You do the Math ;)

Postat av: Anonym

Jag har det liggandes på min NAS...... Men den vill väl inte du ha någon kontakt med?

2011-05-17 @ 20:03:34
Postat av: Bett

Vanligtvis inte, men jag kan göra ett undantag <3

2011-05-18 @ 02:44:43
URL: http://bettaniusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0