Ett misslyckat försök senare....

Just det, idag hade jag tänkt ta tag i saken och skaffa mig ett "social security number". Tji fick jag, skrev ut karta på google och allt, tänkte det här ser ju inte ut att vara några problem. Tror dock att det blev fel någonstans för fram kom jag i alla fall aldrig och ville inte irra runt på okända vägar i risk för att sedan inte hitta hem igen. Ska fråga Stephanie om mer exakt vägbeskrivning i helgen, så får det bli måndagens projekt.

Annars har dagen varit riktigt go. Slappar som vanligt, men tog mig till banken i alla fall och löste in mina två första lönecheckar! Jippi, äntligen lite cash i plånboken igen. Ska antagligen åka någonstans och shoppa i morrn så det skadar ju aldrig.... Jobbar min första officiella kväll idag. Mor och Far i huset ska iväg på "date night" så då får man ställa upp . Vi ska baka något är det tänkt och sen hyr vi nog en film och har lite fredagsmys.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej Gumman! Älskar din blogg! Mycke bättre än Kissies;) Du verkar ha det bra där borta:) Saknar dej lite faktiskt och hade ingen att ventilera min lycka med efter att Eric tog Sverige till final!;) Ha det superbra! Kram

2011-05-13 @ 21:52:58
Postat av: Bett

Vad kul att du läser Sandra :) Jag har det jättebra här borta. Men jag måste faktiskt erkänna att jag saknar er allihop. Du får skriva ner all lycka Eric skänker dig under året så får du ha en lång ventilationssession med mig när jag kommer hem :P haha! Hoppas det går bra för oss i år iaf! Ha det superbra du också, Hälsa alla mina kollegor :) Kram

2011-05-14 @ 03:09:13
URL: http://bettaniusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0