365 dagar...

Idag är det exakt en månad sedan jag lämnade mitt trygga hem för att påbörja ett helt nytt liv i USA. Jag har haft en grym månad och min familj är verkligen underbar. Kunde inte ha fått en bättre familj än den jag har. Det är jag säker på!

Att det har gått en månad betyder också att det är exakt 1 år, 365 dagar, tills jag kommer hem och får träffa alla igen. Känns konstigt att tänka så, missförstå mig inte, jag är sjukt glad att jag är här och trivs verkligen jättebra. Men saknar allihop väldigt mycket därhemma. Så om 365 dagar, då är det fest i Kapernaum för då kommer Bettan hem. Eller ja, då går mitt visum ut så då måste jag va hemma. Sen om jag inte stannar hela min "30-days grace period" är ju en annan femma ;)

Kvällen har spenderats med Marion, Kym och Chanelle på Starbucks. Väldigt kul att lära känna nytt folk och prata om allt mellan himmel och jord. Som min host mamma sa: It's nice to get out of the house and have some adult conversation with friends :P Så sant som det var sagt. Blir definitivt fler kvällar som denna. Pratade även om att besöka nöjesfältet 6 Flags och stranden någon helg framöver. Detta ser vi fram emot. OCH ja just det, glömde säga att det,enligt väderrapporten på YR.no, ska bli 34 grader celsius här till veckan. Gissa vem som kommer ligga vid poolen?! Jo, Bettan.

Nu är det dags att sova för 6.10 ringer klockan i morrn och en ny dag vankas.

Godnatt allihop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0