110505

Ska strax dra till Cherry Hill Mall och shoppa med Chanelle. Ska bli intressant att se om mitt "lokalsinne" klarar av att ta sig dit utan att bli vilse. Har skrivit ut 4 vägbeskrivningar från Google för ska hämta upp henne innan jag styr bilen vidare mot Cherry Hill. Frågan är behöver jag shoppa? Svar: NEJ. Vill jag shoppa? Svar: JA. Vad gör man då? Jo man åker och shoppar som om det inte fanns någon morgondag.

Vi hörs senare.... Om jag överlever utan att få shoppingöverdos vill säga!!

Kommentarer
Postat av: Magda

yeaaah, shoppa så mkt du orkar!!!!!!!!! :D

Ska iväg och shoppa sen jag med tror ja, har inte shoppat nått sen ja kom hit! de är på tiden att spendera lite pengar nu :D

2011-05-05 @ 17:24:21
URL: http://magdalenaiusa.blogg.se/
Postat av: Bett

Haha, Magd! Vi måste shoppa tillsammans här i USA. Vad är det vi har slitit arslet av oss i Sverige för? Jo för att shoppa ihjäl oss här innan vi drar hem igen :P Saknar dig <3

2011-05-06 @ 00:40:54
URL: http://bettaniusa.blogg.se/
Postat av: jag

Hur ska ni få med allt hem sen?? Postpaket och nya resväskor??? :)

2011-05-06 @ 17:36:08
Postat av: Bett

Hon som var aupair här före mig kom hit med 1 stor resväska och en liten. Ungefär som mig. Hon åkte tillbaka med 4a gigantiska och 2 små :P haha! Så får väl bli ngt sådant för mig också ;) Ska väl lösa sig! haha!

2011-05-06 @ 23:20:13
URL: http://bettaniusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0