Tillägnat mina tjejer <3

Jaha, då var det söndag igen och helgen är nästan till ända. Har varit en underbar helg dock. Fredagkvällen spenedrades på ett kryssningsfartyg som jag berättade om och lördagkvällen spenderade jag tillsammans med Jodi och Kym. Vi hade asgött filmmys med "Vampires Suck", "Mr Bean - den totala katastroffilmen" och "8 Mile". En salig blandning skulle jag vilja säga. Det hela toppades av med chips, choklad och gelébjörnar. Mums! Det var längesen jag satte mig ner och bara kollade på film och åt godis. Kan det ha varit senast tillsammans med tjejerna i Sverige?!

Om ni tjejer visste hur otroligt mycket jag saknar er. Jag tänker på er och alla fantastiska stunder vi har haft tillsammans varje dag. Musebo och glöggen, Midsommar 2010, Bodaborg, Sista tjejkvällen, Liseberg och alla andra tjejkvällar vi har haft de senaste åren. Vad hade jag gjort utan er tjejer? Det är så otroligt fantastikt att ha så nära vänner som man bara kan vara med i vilket sammanhang som helst och aldrig ha tråkigt. Vi har alltid så kul ihop och man behöver liksom aldrig känna att man behöver fixa sig utan vi kan lika gärna ha mysbyxor, inget smink och håret i fula knutar när vi hänger. Likväl som vi ibland kör all in och stylar oss från topp till tå. Vilket gäng vi är <3

Jag kör en bildbomb här nu bara för att jag älskar er så mycket tjejer <3





























































Kommentarer
Postat av: Annie

NAAAAAAWWW

2011-06-12 @ 21:22:38
Postat av: L

<3

2011-06-12 @ 23:17:12
Postat av: KLARA

Åh BETTAN <3 Fäller nästan en tår!Saknar våra tjejkvällar som bara den, eller allt :D När vi var på liseberg förra sommaren. Killarna som körde bredvid oss som vi försökte ge numret till ;) Haha! Det var tider det!



PUSSSSS

2011-06-13 @ 00:27:18
Postat av: Magda

lovelovelovelove <333

2011-06-13 @ 03:21:05
URL: http://magdalenaiusa.blogg.se/
Postat av: Matte

BETTAN <3 Saknar dig och magd så mycket, gråter typ nu :( Vilket fint inlägg <3

Kram

2011-06-13 @ 14:53:48
Postat av: Sandra

Nu saknar jag dig ännu mer. Fällde minst tre tårar nu. Puss och kärlek <3

2011-06-23 @ 14:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0