Starbuckshäng

Idag är det torsdag.... Den här veckan har varit helt knasig eftersom jag var ledig i måndags, på grund av Memorial Day. Tisdag kändes som måndag och hela veckan blev försjkuten för mig. Men nu är det i alla fall Torsdag och det betyder att igår var det Starbuckshäng med tjejerna. Vi har försökt starta en liten grej att varje onsdag träffs vi halv 9 på Starbucks i Marlton och fikar tillsammans. Brukar sluta med att vi sitter och pratar i 1 timmer efter att de har stängt.

Igår var faktiskt första gången jag försökte ta mig dit UTAN GPSen och det gick väldigt bra. Körde inte fel en enda gång och hemvägen var inga större svårigheter heller. Det som är kruxet är bara att ta sig över motorvägen och av på rätt ställe. Kom hursomhelst hem runt halv 12 och gick till mitt rum. Lyssnade på musik och somnade tyvärr inte förs typ 1 och upp sen igen vid 6. Jag var lagomt trött.

Har nu styrt upp mig och har även hunnit med en liten tur till Chanelle. Hon flyttar i morrn så det var sista gången jag träffade henne, i det huset i alla fall. Hon ska bo hos en Area Director i ett par dagar i väntan på en eventuell ny familj eller i väntan på att åka tillbaks till Sydafrika. Tråkigt att hon inte kommer vara här längre men tror vi kommer hålla kontakt ändå. Det är något speciellt med att träffas på det här sättet, man känner liksom att man är i samma situation och delar väldigt mycket erfarenheter med varandra så vänskapen blir väldigt speciell.

Nu ska jag städa badrum. Glamouröst liv jag har va Sandra!?! Inte värst, men i morgon kommer ju Magdalena och hämtar upp mig! Jag längtar så galet mycket efter henne så det är inte sant. Gråter typ tårar av glädje varje gång jag tänker på att jag ska få träffa henne i morrn. Har saknat henne så himla mycket och ag behöver henne nu, så det ska bli gött att få lite "Bett/Magd-häng". Troligen involverar det shopping, som det alltid gör när vi träffs. Inte mig emot om vi säger så :)

Jag saknar lite folk hemma i Sverige också. Mina föräldrar, min bror, mina tjejer och en person speciellt, du vet vem du är. Jag tänker på er alla varje dag. <3

Vi hörs snart med en uppdatering om morgondagen!!! I'm sure it will be one of the best days ever :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hehe, Living the dream :D

2011-06-06 @ 13:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0