Sova

Jag är så fruktansvärt trött nuförtiden. Sover typ hela tiden när jag är ledig och går och lägger mig runt 22 varje kväll. Funderar på om det är värmen som trycker på så mycket här att jag bir helt utslagen. Har idag sovit mellan 8.30 - 11. Börjar känna av lite halsont så det skadar ju aldrig att sova lite extra för att försöka undvika en förkylning. Nu ska jag måla naglarna och kolla på sällskapsresan har jag tänkt. Dock kommer barnen hem 12.30 idag för de har bara halvdag på grund av värmen. Skolan är inte utrustad med AC så när temperaturen blir för hög måste skolan stänga tidigt. Konstigt, det har jag aldrig vart med om i Sverige åtminstone. Fast det är klart, har vi det någonsin så varmt i Sverige som det är här? Knappt...

Vill idag passa på att skicka speciella hälsningar till Henrik, Tobias och Lovisa (och alla andra) som tar Studenten i morrn! Ha det nu så otroligt kul och njut, för studenttiden flyger förbi så otroligt fort, som ni kanske har märkt ;) Har insett att det på fredag är exakt 1 år sedan jag själv stod bakom dörrarna på Solberga och väntade på att få springa ut. Lyckan man känner exakt den sekunden dörrarna öppnas är obeskrivlig. Hela dagen går man som i ett lyckorus och det är en underbar känsla. Så ta vara på den, snart är ni fria :D Grattis i förskott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0