Söndag

Började dagen med att gå på gudstjänst och det var underbart skönt att äntligen komma till en kyrka som jag trivdes i. Alla var jättetrevliga, bra predikan av pastorn och mycket sång och musik. Dessutom så var det en tant som satt på raden bakom som, när jag reste mig för att gå ut efter gudstjänsten, tog min hand och sa "Thank you for coming in and worshiping with us today, I hope you will come back". Jag kände mig så otroligt varm och välkommen. Tänk vad mycket ett par ord från en okänd människa kan göra. Solen skiner här i Shamong just nu och temperaturen är varm och behaglig. Har hängt lite ute vid poolen under dagen och tog mig en promenad i solen. Nu tänkte jag kolla på Göta Kanal och götta mig lite åt att jag faktiskt är ledig och kan se på svensk film :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0