Shoppa en måndag

Just det, glömde säga att jag drog ut på en liten shoppingrunda med Luciana i måndagskväll. Måste ju utnyttja att butikerna är öppna till 9.30 PM här ;) Hade släppt av Sarah på cheerleading practice och var liksom ändå ute och rullade så bestämde mig för att åka till Marlton och kolla shoppingutbudet. Köpte lite smycken på American Eagle Outfitters, som förövrigt är en underbart bra butik. Köpte även litefotoramar som jag ska fylla med kort den här veckan. Vill liksom göra mitt urm lite mer personligt med tanke på att jag faktiskt har 10 månader kvar i det. Andra inköp inkluderade nya hörlurar, linne, plånbok och body butter. Dock så var favoritbutiken Victoria's Secret stängd för kvällen därför att de förberedde inför den stora sommarrean! Så får nästan försöka ta mig dit igen snarast och kolla utbudet.

Förövrigt älskar jag min plånbok. När jag har möjlighet ska jag lägga upp en bild på den, för den är verkligen en fröjd för ögat. Det är helt sjukt vad lycklig man kan bli av att göra av med pengar. När jag kommer ut från en butik med en shoppingkasse kan jag lova att jag ser ut som en av de lyckligaste tjejerna som någonsin vandrat på denna jord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0