På nytt igen

Ny vecka, ny dag, ny start!

Måndag och början på en ny vecka. En ny vecka som ska bli en underbar vecka om jag får bestämma. Barnen får sommarlov idag 12.30 och kommer därför vara hemma med mig på dagarna. Kommer bli väldigt annorlunda men vi kommer så bra överens så det ska nog inte bli några problem. Jag känner att jag är ute i god tid och har redan en maskin med tvätt på, ska nu börja byta på alla sängarna och få det gjort, sen en dusch innan jag ger mig ut på dagens ärende, fixa med gudförälder papprena åt Stephanie och Mike. Eftermiddagesn schema är ganska hektiskt men jag har antecknat och sett till att ha fått med allt nu innan mamman i huset åker till jobbet så tror det ska gå fint.

Det jag ser allra mest fram emot den här veckan är att på fredag åker jag till New York och spenderar hela helgen där tillsammans med Sara :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0