Mycket märkligt....

Ja det jag antyder på med rubriken är att jag idag har provat på något mycket märkligt - Frozen Hot Chocolate. Ja, det är alltså ungefär varm choklad som man kylt ned och hällt krossad is i. Helt okej gott faktiskt. I alla fall till en början, för efter ett tag blir det lite för sött. Men helt klart kul att prova något nytt. Det är väl det jag är här för :P

Har varit en väldigt hektisk dag. Åkte till första kyrkan och fick papprena stämplade och påskrivna. Åkte raka vägen till Medford, tankade och for vidare till andra kyrkan och lämnade in papprena. Begav mig sedan hemåt och där väntade tvätten. Plus att jag förberedde lunch till barnen som i sin tur kom hem 12.30. Vi åt lunch och Nicky hämtade några kompisar som kom över. Jag satt därmed som badvakt vid poolen i ungefär 1.5 timme. Sedan in, packa kylväskan och förbereda middagsbaguetterna som vi skulle packa med och äta på vägen. 14.45 åker vi till "the Orthodontist" och besöket där tar bokstavligt talat 1 minut. Sedan vidare till Nicky's baseballträning med första laget.

Vi andra åker till en lekplats i närheten och hänger lite där i väntan på att han ska hämtas upp igen. 16.40 hämtar vi Nicky igen och åker raka vägen till baseballmatchen som var på helt andra sidan av samhället. Ombyte i bilen och middag i bilen sedan match med lag nummer 2. Vi möter upp pappa Mike där och släpper av alla pojkarna, för att sedan röra mig vidare mot Sarah's cheerleading practice. När jag väl släppt av henne har jag officiellt slutat för dagen.

For därefter till Dunkin' Donuts och köpte den där märkliga drycken jag berättade om. Sen for jag hem och tog hand om den sista tvätten som var kvar och städade upp efter dagen. Och slutligen, nu sitter jag här och slappar till S Club 7's - Reach.

Hektisk dag men har verkligen satt min organisationsförmåga på prov och det visar sig att jag inte är helt i bet ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0