Muta barnen

Hur underbart är livet när min värdmamma föreslår att jag mutar barnen med något från Dunkin' Donuts för att få de att sitta i bilen? Varför behöver jag få med dem i bilen då? Jo för att jag måste köpa en bussbiljett till ikväll då jag ska åka till Sara i NYC. Min värdmamma sa att de kommer säkert inte vilja sitta i bilen så säg att du köper en munk till dem om de åker med, så får du pengar av mig till det sen.

En bra start på dagen med lite skratt i alla fall. Nu ska jag packa väskan så jag har allt jag behöver. Riktigt go dag kommer det bli. Midsommarafton med Sara i New York låter väl ändå inte helt fel? Nej det är det inte heller kan jag tala om för er. Ska bli sjukt gött att prata svenska en hel helg och speciellt med min underbara vän Sara. Vi brukar ha lite FÖR mycket att prata om när vi väl träffas så det kommer nog gå i ett. Men inte mig emot, fredagkvällen kommer vi nog mest chilla hemma hos henne och mentalt förebereda oss för lördagen. Lördag kommer bli fullproppad med shopping! Vi har ju gjort sightseeingen redan förra gången så nu är det full fokus på shopping. Vi får be för att vi har vädret på vår sida så vi slipper pälsa på oss massa kläder som bara gör provning i provhyttar ännu jobbigare än vad det redan är...

Tänkte bara skriva en liten memo här att nu framöver så har jag bara tid att skypa från typ 13 svensk tid och till typ 15 och om jag har tur lite längre. Så om någon känner att de vill skypa någon dag så måste det bli på helger eller vid den tiden jag skrev på vardagar.

Innan jag börjar med något så är det nu dags för lite frukost! Frågan är bara, vad ska man ta? Får rota lite i skafferiet och se vad jag känner mig sugen på. Vi hörs!

Och just det! Glad Midsommar alla där hemma <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0