Egodag

Ja idag har jag verkligen haft en dag då jag skämt bort mig själv. Följde med Matt till tandläkaren först på morgonen och efter att ha släppt av honom på skolan igen for jag in till "city" och gick till närmsta hårsalong. Klippte topparna och fick en rejäl hårföning. Efter frisörbesöket gick jag raka vägen in till nagelstudion som ligger vägg i vägg. Gjorde en fransk manikyr och känner mig nu som en ny människa. Kom hem, satte på en ny maskin med tvätt och tog mig en tallrik med K-special, youghurt, blåbär och russin - det är så fruktansvärt gott. Mums.

Nu satte jag precis på min nya spellista på Spotify - "Glada Toner" och känner mig återigen rätt taggad för att pressa ite vid poolen. Vi ses vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0