Början på en ny vecka

Måndag idag igen. Har räknat ut att det kommer bli 6 tvättar med kläder idag, inklusive mina egna kläder visserligen men ändå! Kommer ha att göra hela dagen. Men solen skiner och jag lyssnar på glada toner och livet känns gött! Det bästa med att tvätta kläder är ju att man faktiskt inte behöver stå och kolla på medan de tvättas utan kan göra annat under tiden. Funderar därmed på att ta en promenad eller kanske unna mig att ligga vid poolen lite grann. Vi får se vad jag tar mig för. Vi hörs Sverige!

Just det, har beställt ännu ett tidningspaket av min käre far. Vi får se om han är lika duktig den här gången ;)

Kommentarer
Postat av: Karolina

Hej! Jag heter Karolina kommer från Kil och är au pair i DC. Tydligen så känner våra pappor varandra (jobbar väl inom samma bransch) så skicka gärna iväg ett mejl till mig om du vill. Hörde att du ville lära känna fler svenskar. Jag känner faktiskt en svensk i Philly och jag bor ju bara 2-3 timmar bort! Ha de gött :)

2011-06-13 @ 23:11:41
URL: http://westmark.blogg.se/
Postat av: Helena

Tror han sköter sin uppgift väldigt bra!! Han poängterade igår att det INTE var han som skulle läsa vecko revyn :) Imorgon sak jag på min första besikting, du får hålla tummarna att jag går igenom! Kram Helena

2011-06-14 @ 18:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0