Bloggtorka....

Oj vad längesen det var jag skrev nu. I helgen hade jag inte tid att göra ett blogginlägg för då ville jag och Magd spendera så mycket tid tillsammans som möjligt. Hon kom klockan 18 på fredagkväll och hämtade mig, vi åkte mot Galloway. Stannade på vägen och åt mat. Kom fram runt halv 10 eller något. Slappade på rummet resten av kvällen.

Lördagmorgon passade vi Emily lite innan hon släpptes av på daycare. Vi drog till Atlantic City och shoppade. Som jag och Magd kallar det - effektiv shopping! Hittar man inget så är det ingen idé att gå runt och dra i en affär bara för att utan man går raskt vidare till nästa. Shoppade en hel del saker som jag är väldigt nöjd med. Kanske lägger upp bilder på det senare i veckan, vi får se. Sen åkte vi till daycare och hämtade Emily. Vi for till Ocean City och gick på boardwalken där och åkte lite karusell. Mycket trevlig och mysig eftermiddag :)

Kvällen spenderades mestadels i bilen då vi försökte hitta ett nagelställe som hade öppet sent, men sån tur hade vi inte. Så vi for till Dunkin' Donuts och köpte lite fika osm vi tog med till hotellrummet istället. Slapphäng som vanligt efter det. Söndagmorgonen passade vi söta Emily igen innan daycare. Sen drog vi tillbaks till hotellrummet och lyssnade på deppig musik och slappade tillsammans innan det var dags för mig att åka hem. Buss från Atlantic City och taxi från busshållplatsen och hem. Låt mig tillägga att det var världens sunkigaste taxi som jag helst skippar nästa gång.

Ja, det var helgen lite kort sammandraget. Gårdagen var det jobb igen och en mycket hektisk dag med körande fram och tillbaks kanske lite för mycket :P Nu idag har jag varit så otroligt sliten så har bara slappat på rummet och sovit lite till Solsidan. Älskar den serien, finns få saker som kan pigga upp mig så mycket som Ove Sundbergs groteska flin.

Nu har jag cirka 1 timme kvar innan jag ska hämta Mike på skolan och fara till tandläkaren. Vad ska jag göra? Absolut ingenting ;)

P.S Såg förresten bilder på Lovisa, från balen, på facebook. Åh, vad vacker du är Lovisa! Lycka till med balen och Studenten! Skulle önska jag kunde va hemma och fira dig men det går inte. Vi får köra firande av Klara och Matilda nästa år istället! Galemej vad jag längtar D.S

Kommentarer
Postat av: Matte

Extra uppmärksamhet till oss, YAY. ;) Lovisa var så sjukt fin, värsta gudinnan!!

2011-06-07 @ 20:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0