2 Månader

Idag är det 18:e Juni och det har gått exakt 2 månader sedan jag lämnade trygga Blomma. Den första månaden försvann som jag vet inte vad. Den här andra månaden har gått lite segare dock. Tror kanske att sommaren kommer gå lite fortare för nu är barnen här varje dag och det blir mycket nytt igen.

I slutet av augusti kommer Anna hit också så då kommer hela vistelsen bli så mycket roligare. Hon är en svensk tjej från Karlskoga som är 19 år precis som jag. Hon kommer bo 15 minuter från mig, vilket är helt underbart. Vi har redan haft en del kontakt via facebook och så och hon verkar som en jättetrevlig och kul tjej. Jag ser framemot hennes ankomst mer än något annat just nu.

Idag ska jag troligtvis till en liten sjö och sola och bada lite med Marion. Kvällen är lite oviss än så länge, får se vad som sker. Möjligen att det blir en lugn hemmakväll. Det enda jag vet är att i morgon vill jag verkligen shoppa. Får väl se hur det blir med det. Känner mig i alla fall väldigt lättad över att körkortet är avklarat.

Kollade på Drömkåken igårkväll och det kändes fantastikt gött att få sig en dos av svensk humor. Jag saknar Sverige helt enkelt :P


Kommentarer
Postat av: Lov

Sverige saknar dig med <3

2011-06-19 @ 17:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0