Veckorna som kommer ser ljusa ut

Nästa vecka så ska ju jag med familjen på semester till Avalon - to the beach. Mån-Fre. Så det kommer bli riktigt gött. Den helgen som kommer där har jag ju redan berättat vad jag ska göra, Britney Spears. Sen veckan därpå kommer jag vara ledig HELA VECKAN!!! Får se vad jag bestämmer mig för att göra då, det visar sig väl rätt snart om inte annat ;)
Veckan därpå kommer barnen vara hemma och då är det Camp som gäller för pojkarna och Golflektioner för Sarah. Rätt soft vecka ändå skulle jag tro. Sen på helgen där så åker jag med familjen upp till Vermont och spenderar hela veckan där uppe tillsammans med pappan och barnen. Niagara Falls är i alla fall ett av stoppen som vi ska göra vet jag. Jag känner mig så otroligt lycklig när jag tänker på de nästkommande veckorna så det finns inte. Wiiie! Sen så är jag ju nästan framme i slutet av augusti och det betyder ju - VÄLKOMMEN ANNA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0