2011-07-12

Har precis kommit hem efter en uppfriskande spring/gåtur. Japp, du läste rätt! Så sant som det var skrivet, Bettan har varit ute och "tränat". Haha! Dagen började 20 över 6 i vanlig ordning. Gick upp, gjorde i ordning frukost åt barnen, såg till att de hade allt de behövde för dagens Trackcamp. Sen satte vi oss i bilen 7.45 och åkte 40 minuter till stället där campet tar plats. Släppte av barnen och for sedan hem igen. Där väntade förvånansvärt LITE tvätt. Facebook kallade istället och där satt jag och pratade med min älskade Magd som är hemma i Sverige på semester (Lyllos henne)! 11.20 var det dags att ge sig iväg för att hämta barnen igen. Jag älskar att åka i bilen ensam! Då kan jag lyssna på Rascal Flatts på HÖG volym och sjunga för allt jag är värd. Det finns nästan inget bättre :P

Väl hemma kom det en leverans med ett nytt köksbord hem till oss. Det sattes upp och vi avnjöt lite lunch. Dagen fortsatt bjöd också på en Monopolmatch, som jag förövrigt vann ;) Sedan lagade jag middag och under tiden bytte Nick och Mike rum. En rätt så produktiv dag ändå måste jag erkänna. Nu blir det till att ta en dusch och sen kolla senaste avsnittet av True Blood :D


Nya köksbordet - Marmorskiva

Vi spelade Monopol

Sarah cyklar på sin Beach Cruiser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0