Torsdagmorgon

God morgon USA, God eftermiddag Sverige!
Livet i USA rullar på som vanligt. Ledig i cirka 4 timmar nu. Såg att Dumb & Dumber gick på tvn snart så får bli att kolla på den. Annars så ser det ut som att det blir jag, Nick och Sarah i eftermiddag då Matt och Mike ska till "the lake" med en kompis. I morgon är det fredag. Vet inte riktigt vad jag ska göra än men det löser sig nog. Eventuellt om jag kanske bara stannar hemma och kollar en film. Är tämligen sliten efter den här veckan. Även fast jag har varit ledig på morgonarna så har jag jobbat väldigt långa dagar. Till typ halv 9 varje kväll och jag går ju upp kvart i 7 så det tar lite på en. Har precis skypat med mormor också, alltid skönt att se henne :) Vi hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0