Shoppa

Vad gör man när man är ultramega-uttråkad en torsdagkväll? Jo man åker och shoppar! Är det inte gött att åka och spontanshoppa upp typ 100 dollar bara sådär? Jo visst det kanske svider lite i plånboken men det är ju trots allt detta jag sparat pengar till i nästan ett år...

Dagen i sig har varit bra, fick äntligen tillbaks min bil efter att den varit på lagning. Har kört runt i en Cadillac Escalade sedan min Suburban lämnades in. Var jag rädd när jag körde med Cadillacen? Svar: JA! Den är HUR stor som helst! Lång som bara den och hög som attan. Men det gick bra och inga skador skedda.

Under dagen hade trillingarna golflektioner så jag och Nicky åkte till Dunkin' Donuts och köpte oss varsin Frozen Drink. Lägger upp en bild på Nicky efter att han avslutat sin....


Ett skepp kommer lastat med.... En BLÅ tunga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0