Newsflash

NÄSTA HELG SKA JAG PÅ KONSERT MED BRITNEY SPEARS OCH NICKI MINAJ!!!! FETT, EH SVAR JAAAAAAAAA!
Jag, Kym och Jodi beställde biljetter igår och nu är det officiellt. Lördag 6 augusti, Britney det blir. Känns sjukt kul och jag är taggad som få. Får bli att nöta Britney den här veckan då. Och icke att förglömma, Nicki Minaj. Älskar låten Super Bass. Wiiie!

Så, dagens inlägg är gjort och nu börjar jag snart jobba. Och Annie! Om du läser det här, jag har börjat kolla på "the Glee Project". Älskert! Vi måste skypa snart igen så vi kan diskutera favoriter och "o-favoriter".


Nästa vecka är det dags

Kommentarer
Postat av: STAN

KUL!! :D Till och med jag är avundsjuk.. <3 kiss

2011-08-01 @ 12:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0