Helgens planer

Veckoslutet kommer närmre och närmre. Helgen innebär för min del FLORIDA! Jag ska flyga ner och hälsa på kusin Fredrik och Tante Jorunn som är där och hälsar på också. Fredrik har alldeles nyss börjat på pilotskola och kommer bo i Daytona Beach i 2 år. Perfekt att vi båda är i USA samtidigt :D

Så fredagmorgon kommer en shuttle bus och hämtar mig och tar mig till flyget. Flyget lyfter 1.40PM och tar cirka 2.5 timme. Sen är jag nere i semesterparadiset, Florida. Känns så sjukt, helt spontant. Men det ska bli fantastiskt att träffa lite släkt igen. Ett, eller två i det här fallet, känt ansikte. Men först jobb idag och imorgon. Ska hämta barnen på camp om cirka en timme. Blir nog inte värst mycket gjort efter det då de oftast är helt slut efter dagen. Baseball 9-15, långa dagar med mycket träning. Så blir kanske lite kortspel. Jag och Mike spelar en hel del "skitgubbe". Enda problemet är att jag vet inte riktigt vad jag ska säga att spelet heter. Jag sa till honom lite i hemlighet att det heter något i stil med "Crappy Senior". Så det är vad vi säger när vi frågar varandra om vi ska spela. I högtalaren spelas just för tillfället Rascal Flatts - Summer Nights, jag älskar den låten. Får mig alltid på bättre humör!

Over and out folkens! Vi hörs. By the way så upplyste Emil mig om att det är 6.5 vecka tills han, mamma, pappa och brorsan kommer hit till USA. Längtar tokmycket :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Då är vi 2 som längtar! :D

2011-07-24 @ 15:48:13
Postat av: K

Meeeen uppdatera! Väntar ju :D KRAM

2011-07-25 @ 23:37:18
URL: http://mygoldenthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0