100 dagar

Som rubriken antyder så har jag idag varit i USA i exakt 100 dagar. 100 dagar on my own och jag är stolt över mig själv för att jag klarat det så här långt. Helt galet vad tiden tickar på. Satt precis och tänkte att nu måste det väl ändå snart ha gått 100 dagar. Drog fram almanackan och räknade och på pricken 100 var det idag liksom. Komiskt. Om cirka 30 dagar flyttar Anna hit också så då har jag en svensk tjej 15 minuter från mig. Dessutom är det en annan svensk tjej som kommer hit om mindre än 2 veckor. Dock bor hon lite längre bort, cirka 40 minuter. Men vad gör väl det om 100 år? 40 minuter är rena barnmaten när man kan få prata lite svenska :P

Nu börjar man ju få fart på det sociala livet här borta också så tiden kommer väl förhoppningsvis gå ännu fortare. Nästa helg är det Britney Spears som gäller och eventuellt även ett New York-besök på söndagen. Hur det än blir så kommer helgen spenderas med Kym och Jodi :D Men första anhalt är denna helgen och vi får väl se vad den bär med sig. Det visar sig väl i morgon om inte annat då jag ska träffa de andra tjejerna på Starbucks!

Nu ska jag kolla på Mr Woodcock innan jag somnar. Golf Camp igen i morrn och det innebär ju ledigt på förmiddagen för min del. Skype med Annie är det som står på agendan :D Wiie!

Natti natti :)

Kommentarer
Postat av: Magda

hjälp, 100 dagar redan!!!

2011-07-28 @ 20:52:55
URL: http://magdalenaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0