Väntetid...

Ja då var det tisdag igen då. Den är tisdagen är speciell dock. Varför? Jo för att mamma och morbror kommer hit till USA igen. De ska resa runt lite själva de första dagarna men sen på fredag är det dags för mig och Anna att joina dem i NYC :D Fyyyy vad jag älskar den staden alltså!
Hursomhaver så sitter säkert du och tänker nu, men hur ska hon fira det här idag? Am I Right or am I right? Jo men självklart ska det firas - med att sitta på bilverkstaden och hänga i 3 timmar. Jammen tur de har gratis WIFi är - älska USA för det, gratis internet överallt i princip.
I helgen som var gjorde jag min andra och sista collegehelg. Denna gång en musikkurs om amerikansk musikhistoria. Helt okej kurs. Tog mitt lag till seger i popquizen så nu är jag stolt ägare av hela 2 Long Island University t-shirts. Efter kursen mötte jag upp Sara i the City. Vi gick på hard rock café och det slutade med en spontanmiddag tillsammans med två svenska killar Sara hade träffat ute kvällen innan. Vi hade väldigt trevligt och efter 2.5 timmas sittning var det dags för ytterligare en sittning på mig - denna gång i bussen hem... Hämtades upp av min värdmamma strax efter 9.30 och gick direkt och la mig när jag kom hem i princip.
Under gårdagen gjorde jag klart min homework assignment för helgens kurs. Detta tog mig 10 minuter och mitt intyg med alla signaturer skickas ut inom kort vilket innebär att jag är klar med college requirementsen jag behöver. Bara Chill kvar resten av året nu!! SÖÖÖFFFTIISSCCH!
Det här är chill det, weehoo!

Kommentarer
Postat av: Anna

Den bilden, DEN bilden... EPISK!! :D

2011-12-14 @ 00:52:25
URL: http://jjerseygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0