Livet är en fest

Jag är så glad idag. Ska jobba rätt lite OCH jag ska åka in till NYC tillsammans med Anna och träffa MIN MAMMA och morbror. Kan det bli mycket bättre? Det skulle väl vara om man la till brorsan och pappa till besöket men man ska inte klaga när det är andra gången mor är här på 8 månader! Den här veckan har jag fått till skype med många av mina närmsta också. Jag är så otroligt tacksam för alla vänner jag har där hemma i Sverige som stöttar i vått och torrt. Mormor är också en riktig klippa, tänk vad fantastiskt att hon har skype så man kan ringa om man behöver prata. UNDERBART! Sen ska jag inte sticka under stolen med att det är mycket tack vare att Anna är här som man mår så himla bra som man gör. Vad hade man gjort utan henne?!

I helgen är det njuta av livet till 100 procent som gäller! Visserligen är det så varje dag men speciellt i helgen - Christmas in New York :D

Igår beslöt jag och Anna oss för att ta en liten paus i hårdträningen och ta oss en simtur i poolen istället. Vilken simtur det blev också.... Simmade kanske sammanlagt 2 längder, resten gick vi på botten och fånade oss. Vi hann med ett litet depåstopp i bubbelpoolen innan vi återgick till den "kalla" poolen. Vad gör jag och Anna då? Jo vi förstör hemfriden som vanligt när vi är tillsammans någonstans. Tror att vi i över 1 timme sjöng svenska schlagerlåtar. Det blev Lena PH, After Dark, Carola, Charlotte Perrelli, Brandsta City Släckers, Östen med Resten, Shirley Clamp, Kicki, Bettan och Lotta och många fler. Fyyyy vad jag älskar schlager har jag kommit fram till, så mycket glädje!


Livet är en schlager - eller hur? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0