Vermont

Alltså jag har bara två ord att jäga: JAG DÖR!!!!!!!!
Huset är verkligen så sjukt himla underbart! Mitt rum är gigantiskt och jag har ett eget badrum som har EN JACUZZI! Alltså vad kan jag säga? Lyxlivet är inte helt fel. Ojojoj, många utropstecken men jag är i något sorts euforiskt lyckorus över det här huset. haha! I morgon har jag sovmorgon hur länge jag vill, ska gå upp någorlunda i tid och ta mig ett bad i mitt badkar tänkte jag. Måste ju passa på, inte varje dag man har egen privat Masterbedroom-suit. Ska bli spännande att se vad den här veckan har att bjuda på, kommer väl bli lite utav en överraskning för oss alla. haha! Ska försöka hålla bloggen uppdaterad någorlunda iallafall. Nu blir det natti natti för min del. Lite bilder från kvällen, jag och Nick testade webcamen. Detta blev det fantastiska resultatet.


Eget Jacuzzi = Bettan är lycklig

Dubbelhaka

Det blir värre

Tycker väl bilden talar rätt bra för sig själv...

Kommentarer
Postat av: Lovis

Tre ord, JAG DÖR!

Miss you BETH <3

2011-08-20 @ 09:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0