FREDAG

På torsdag värms det ärtsoppa på lördag är det fest, men fredag är ändå den dag som känns bäst ge mig då kyckling det gillar jag mest. Kyckling på fredag det enda jag vill ha, kyckling på fredag då mår jag riktigt bra, jag vill ha fredag idag.. Och så var det ju faktiskt så att det var FREDAG också.

Fredag innebär sista arbetsdagen för veckan. Kvällen kommer bjuda på bio med Luciana. Vi ska gå och se "Friends with benefits" - Justin Timberlake och Mila Kunis. Har hört att den ska va riktigt rolig så får hoppas på ett gott skratt eller två :P I morgon har jag tänkt unna mig att åka och shoppa själv. Så sällan det sker, och problemet när man shoppar med andra är att man måste anpassa sin shopping efter vart de vill gå in och inte. Me, no like.. Så i morgon är det lite me-time som står på schemat :D Ska också på aupair-träff i morgon kväll. Det är Cowtown-rodeo som står på schemat. Inte en blekaste aning vad det innebär men vi ska i alla fall ha rutiga skjortor och korta shorts på oss. Blir säkerligen kul vad det än innebär ;)

En annan update är ju att jag råkade tappa min mobil i toaletten så den är väl antagligen körd också. Tills vidare får jag leva med den dåliga telefonen familjen gett mig. En Iphone känns dock riktigt lockande må jag säga. Frågan är bara. När, var och hur? :P En fråga som återstår att besvaras. Nu blir det jobb i vilket fall som helst. Vi hörs folkens!

Kommentarer
Postat av: Matte

Haha, i toaletten? Trevligt.

2011-08-12 @ 16:42:39
Postat av: Anonym

2011-08-13 @ 01:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0