Söndag

Kom hem runt klockan 2 inatt efter konserten. Bloggade, vek tvätt och skypade med Mamma och Pappa. Kom i säng klockan 4.45.. Hade tänkt gå till kyrkan på morgonen men inte en chans att jag orkade upp. Sov till 10, slängde in en sista maskin med tvätt, dammsög, duschade och åkte iväg för att shoppa med Jodi och Kym. På vägen till Cherry Hill Mall stannade jag och lämnade tillbaks min hyrfilm i en redbox. Åkte vidare och mötte upp "the twins".

Dagens inköp:
- Rascal Flatts-skiva
- 2 st Glee-skivor
- 2 Böcker

Inköp som är sunda för själen. En bra bok och lite musik är aldrig fel. Kom hem runt kvart över fem. Gjorde klart den sista tvätten och for till kyrkan på kvällsgudstjänst klockan 18. Kom hem strax efter 19, svidade om till träningsoutfiten och gav mig ut på en 45 minuters promenad/springtur. Nu blir det duschen sen soffläge framför True Blood. Skulle ändå vilja påstå att jag haft en rätt produktiv söndag. Och för den som undrade så har jag varit ensam hemma i helgen vilket förklarar varför jag vek tvätt och skypade mitt i natten. haha!


En speciell hälsning till Ida som idag fyller 22 år :D GRATTIS IDA!!!

Kommentarer
Postat av: Ida

TACK så mycket!!!! :))

2011-08-08 @ 03:28:11
URL: http://likeiwantit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0