Oväder

Idag har det varit riktigt dåligt väder här i Vermont. Vaknade runt 9-tiden, tog mig en dusch. Åt frukost och hängde lite. Sen for jag och familjen upp till byn och kollade i alla skidbutiker på snowboards och allt annat du kan tänka dig i skidutstyrsel-väg. Jag känner hur det kryper i mig för jag vill bara ut och "pressa puder". Lite tidigt att längta men man blir så frestad när man är här och ser alla sowboards och snygga ski-outfits och allt sånt (ja jag är medveten om att det är augusti). Familjen har en snowboard och boots som jag kommer få använda, som hör och häpna passar perfekt! Jag är överlycklig för detta. Sjukt värt!

Vi hade ett fruktansvärt oväder här runt 12-tiden. Det lättade på sig och efter ett tag for mor och far i huset ut och spelade en golfrunda och jag och barnen stannade hemma i huset. Sen när föräldrarna kom hem igen gick vi ut och åt mat. Kom hem och läste lite med Nicky och nu har jag kojat. Tidig kväll idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0