LYCKA

Åh, vad lycklig jag är! Åh, vad lycklig jag är! Åh, vad lycklig jag är, att få vara här med dig.
Mötte en glad man häromdan, han hoppa och dansa han log som ett barn. Han sa, himlen har landat vingarna bär, åh VAD LYCKLIG JAG ÄR.

Den här sången sjöng jag när jag var liten och det är väl lite så jag känner nu i denna stund. Har ikväll varit ute med Anna på en liten shoppingrunda. Vi besökte självklart Victoria's Secret. Och som alltid..... haha! Behöver jag ens säga något mer? Nej jag tror inte det nej. Sen satte vi oss på Starbucks. Där satt vi i cirka 2 timmar och bara tjôta om allt mellan himmel och jord - PÅ SVENSKA! Jag är så glad nu så det är helt obeskrivligt, det här året kommer bli fortsatt underbart!

Imorgon ska Bettan anmäla sig till College. Kommer ta 2 st Weekend-kurser på Long Island senare i höst/vinter. 2 helger = 6 credits och så var jag klar med allt. Lättvindigt som få, men det är så vi gillert :P

Nu natti natti från mig. God morgon Sverige dock! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0