It's Britney B**ch

JAG HAR VARIT PÅ BRITNEY SPEARS-KONSERT!!!! Har idag sett, tillsammans med Kym och Jodi, en av min barndoms största idoler, live. Britney levererade en show utan dess like. Trots att hon bara mimade i princip genom hela konserten så var känslan ändå obeskrivlig. Nicki Minaj var förband och jag vill nog nästan påstå att jag var som lyckligast när hon körde sin låt Superbass. Den är verkligen helt sjuuuukt bra. Kan lyssna på den om och om igen och tröttnar aldrig. Och ja, just det glömde ju nämna att jag var på samma konsert som Lady Gaga... Hon satt i publiken, rätt häftigt kunde jag ändå känna. Så ikväll har jag sett Britney Spears, Nicki Minaj och Lady Gaga. En slutsats jag kan dra är - INGA FEL.


Jag i bilen innan konserten

Kym

Trion i våra nya T-shirts

It's Britney Bitch

Med tanke på det låga priset så hade vi verkligen superbra platser

Nedräkningen har börjat

Britney

Svårt att få några bra bilder...

Mästerfotografen Bettan är igång igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0