Helgen som var

I fredagskväll åkte jag somsagt på bio med Luciana. Vi såg Friends With Benefits. Jag skrattade så jag höll på att dö flera gånger. Hela publiken höll även på att brista ut i applåder också vid flera tillfällen, så bra var den. Efter filmen följde Luciana med hem och sov över hos mig. På lördagen gick vi upp runt 10-tiden. Vi gjorde oss i ordning och for iväg till Postkontoret där jag postade ett paket. Väldig uppståndelse för att jag var från Sverige OCH att jag faktiskt var blond. Alla tror verkligen att alla svenskar är blonda. Brukar säga att det bara är en myt, men när jag kollar igenom bilder hemifrån inser jag att merparten av tjejerna jag umgås med verkligen är blonda.

Hursomhelst så gjorde vi lite fler ärenden efter bankn och återvände sedan till mig för att hänga lite vid poolen. Sedan åt vi lite lunch, duschade och gjorde oss i ordning för Cowtown-Rodeo.. Men tror ni den blev av? Nej, det blev den inte, det regnade så vi ändrade mötet till en middagsträff på Deptford Mall. Mysigt att träffa de andra tjejerna. Efter middagen återvände vi än en gång till bion. Denna gången såg vi "30 Minutes or less" som också var en riktigt kul film.

På söndagen sov jag riiikktigt länge. Vaknade dock vid halv 12 och inser att poolen håller på att svämma över. Ringer så fort som möjligt till familjen och får reda på hur jag skulle göra för att tappa ur lite vatten. "Det tar cirka 5-10 minuter så du kan nog vänta ute och hålla koll så inte vattnet går ner för lågt". 45 minuter var det ja! Återvände sedan in och skypade med mor och far och bror min. Det var skönt att se dem igen. Var ju trotsallt cirka en vecka sedan sist. haha!

Senare på dagen for jag till Cherry Hill Mall och shoppade lite. Spenderade en hel del pengar men fick också med mig en hel del nytt och fint hem. Kan ändå erkänna att det inte svider särskilt mycket i plånboken för jag älskar att shoppa + att jag precis fick min skatteåterbärning också - LYCKA!!!

Idag så var det ju måndag och pojkarna hade baseballcamp. Så jag och Sarah for och shoppade lite till. Det var ju 50% på alla jeans inne på Hollister, så jag var liksom bara tvungen att köpa ett par. Återvände sedan till huset och åt lunch. Hämtade pojkarna och sedan en alldeles vanlig måndag. Nu kollar jag True Blood och njuter av kvällens lugn.

Lite bilder från helgen


Ännu en bild på oss tre (jag ser till och med brun ut på benen) :D

Creamy Oreo - MUMS på den

My South-African twins, sure gonna miss you girls :'(

Kollar trailern till en annan film medan vi väntar

Jag är såhär glad för att vi ska på bio

Biotajm

Hela gruppen (dock inte alla aupairer i området)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0