Avalon 1/8 - 5/8

Den här veckan har jag varit på semester med familjen. Vi har varit i ett ställe som heter Avalon. Det är en "barrier-island" tillhörande Jersey Shore. Vi bodde i en liten stuga som är mormorns och morfarns. Huset har varit i familjens ägor sedan -78 så det är litet och icke-aircondition(erat)...

Har varit på stranden varje dag och solat och badat i havet. På kvällarna har vi gått ut och ätit middag och haft det trevligt. Tror att jag efter den här sommaren kommer ha den bästa brännan jag någonsin haft i hela mitt liv. Har jobbat upp den gradvis under sommaren, och det bästa är att den är inte slut än. Lite bilder från helgen kommer här.


The beach - Västerut

The beach - Österut

Ett litet oväder som smög förbi

Pojkarna gräver hål så det heter duga

Nick, do a cool pose :P

Matt och Mike

Vet inte om livvakterna var så värst mycket att hurra över

Grabbarna får ge utlopp för sin kreativiteti sanden

Spelade 18 med familjen, minifolf då vill säga

Matt håller krabban, men ser inte ut att njuta värst mycket

Nick är aningen skeptisk också

Jag var ju tvungen att va lite vågad och pussa den till och med

Horseshoe-buddies

Nick i vågorna

Mike tar ett språng från "the lifeguard tower"

Nick's tur

Även jag var ju tvungen att prova

Grabbarna tyckte det kändes fräscht att bada i det uppspolade skummet

Jag och Matt grävde ner Nick

Såhär såg han ut efteråt

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vad mysigt du ser ut att ha haft det! :) roligt att läsa om din bränna, det är precis samma för mig! kommer förmodligen aldrig bli såhär brun igen ;) haha

2011-08-07 @ 17:19:10
URL: http://likeiwantit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0