14 timmar

Jo men ibland kan jag erkänna att det är gött att jobba långdagar(ironin flödar). Började klockan 7 idag och slutade klockan 21. 14 timmar i sträck men livet är inte så farligt ändå. Jag får alltid åtminstone en avkopplande stund om dagen då jag och Nicky läser bok i cirka 1.5 timme. Vi läser världens skummaste bok och måste säga att jag tycker synd om alla barn i hans klass som måste läsa den. Men vi kämpar på och jag har gjort ett schema som gör att vi kommer ha läst klart den nästa torsdag. Nick är glad = jag är glad!

I morrn är det ju onsdag igen och det beyder att Bettan ska utpå igen. Starbucks som vanligt, och man kan hoppas på att ett litet besök hinns med på VS. Jag är kär i den affären, vilar en förbannelse över den dock. Köper ALLTID något när jag är där inne. Ooops!

Hursomhelst så är jag ju förkyld också, inte kul men det är ju ändå höstväder här för tillfället så det spelar väl inte värst stor roll. På fredag åker vi upp till Vermont!! Längtar, ska bli galet kul att se det andra huset. Har stora förväntningar och jag tror inte jag kommer bli besviken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0