Sommarvärme

Okej, så kommer ni ihåg att jag skrev igår att det var rätt kallt här? Stryk det! Idag var det typ 25 grader och stekande solksken! Jag brände mig till och med lite grand när vi var ute och spelade basket! Förhoppningsvis öppnar dem polen nästa vecka så vi kan svalka oss mellan varven. Nu var man liksom tvungen att gå in ibland för att svalka av sig lite! Vilken skillnad mellan dagarna alltså, igår satt jag på mitt rum under ett täcke och skypade och idag var jag ute i shorts och linne och lekte.

På eftermiddagen kom släkten och vi åt en jättegod påskmiddag tillsammans, bestående av, potatisgratäng, skinka, någon sorts "pineapple-stuffing" och massa annat gott :) Släkten var jättetrevliga och snälla och jag är säker på att jag kommer se mycket av dem under året för de bor alldeles i närheten.

Nu ska jag bara ta det lugnt och slappa för i morgon börjar jobbveckan for real. Ska bli spännande :)


Är fortfarande i ett smärre chocktillstånd efter att ha sett familjens bilar (det finns ännu en i garaget)

Kommentarer
Postat av: anonym

Samma här i Värmland :D

2011-04-25 @ 14:47:53
Postat av: Magda

jag trodde polen låg i europa, inte i usa ;) hehe.



Skönt med värme va :D :D

2011-04-26 @ 02:17:41
URL: http://magdalenaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0