Onsdag 6 April

Ja, så var det dags för mig också att skaffa blogg. Aldrig trodde jag att den dagen skulle komma men vad gör man? Om jag lyckas hålla igång det här så kommer det ju inte bara vara ett sätt för er att följa mig utan även ett sätt för mig att kolla tillbaks på mitt år och minnas alla stunder (roliga och mindre roliga).

Just nu sitter jag hemma hos Magd och väntar på att vi ska fara in till Årjäng där en 6 timmar lång bussresa väntar. Vart ska vi? Jo vi ska till Stockholm på visumintervju. Förhoppningsvis blir vi godkända utan större problem. I värsta fall så blir jag nekad visum och då får jag väl ringa upp ICA igen och höra om jag får komma tillbaks :D Men vi håller tummarna för att det går vägen!

Nu ska jag gå ner och äta en macka innan vi beger oss. Berättar mer i morrn oom hur dagen har gått.

Wish me luck :D

Kommentarer
Postat av: Haakonlouise

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2011-10-06 @ 14:11:57
URL: http://haakonlouise.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0