Ledig

Idag är jag ledig! Den här veckan har verkligen gått sjukt fort och jag har redan varit i USA i nästan 2 veckor. Helt galet verkligen, i den här takten så kommer året passera som Usain Bolt på 100 metersloppet - FORT!

Dagen inleddes med att gå på pojkarnas baseballmatch. De vann - igen! Sedan åkte vi hem för att säga hejdå till Ginger som åkte hem till Brasilien idag. Till och med jag, som bara känt henne i en vecka, grät nästan. Kan inte ens föreställa mig hur jobbigt det måste ha varit för henne. Har man spenderat 1 år och 9 månader med en familj och sedan måste lämna dem så lär det svida lite.

Efter att Ginger åkt skulle familjen på någon typ av släktmiddag eller något, så då passade jag på att stanna hemma och ha lite ME-time. Tror dock aldrig att jag har varit med om ett mer schizofrent väder. Förra helgen och början av veckan, var det "linne och shorts väder", nu sitter jag med långärmad tröja, jeans, raggsockar och fryser ihjäl. Var tvungen att ligga under mitt täcke idag för det var så kallt. Usch, hoppas på värme till veckan och att "the poolguy" kommer och öppnar poolen.

I morgon ska jag antagligen äta ute någonstans med Chanelle :) Ska bli otroligt kul att träffas och prata om veckan som varit och om hur livet är allmänt i det nya landet.

Saknar er där hemma, ha det bra tills vi hörs igen <3

Kommentarer
Postat av: emmelie

hej bettan! :D hoppas det är ok att jag länkar din blogg på min sida!

2011-05-03 @ 13:20:34
URL: http://spotlight91.blogg.se/
Postat av: Bett

Heeej Emmelie :) Klart det är okej :) åh, vad kul att du läser! Hoppas du har det bra, saknar dig! När jag kommer hem får vi försöka dra ihop ngn typ av reunion :)

2011-05-03 @ 14:10:46
URL: http://bettaniusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0