Första mötet :D

Först av allt så vill jag ursäkta för fruktansvärt dålig uppdatering men det har varit så hektiskt här. DEt händer så otroligt mycket och det är alltid något på gång. Men allt är bra med mig. I'm having the time of my life :)

Men nu är det snart dags! Magda har precis lämnat hotellet och är påväg mot Florida :( Gråtkalas när hon skulle åka jag tror... Usch det var inte jättekul men nu ser jag framemot att träffa min host family istället. Mamman kommer och hämtar mig om cirka 3 timmar... Ojojoj vad jag längtar! Det ska bli så fruktansvärt spännande och jag är sjukt förväntansfull! Lite lång väntan dock men som tur är så har jag andra aupairer här att umgås med under tiden :)

Jag kommer göra ett, mer informativt, blogginlägg någon gång under helgen, med lite bilder och så vidare, så håll utkik :)

Ha det bäst tills vi hörs igen <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0