Första dagen på jobbet!

Idag var det dags för första dagen på jobbet då! Upp klockan 6.15 och börja göra i ordning för frukost. Väcka barnen vid 6.30. Låta dem äta, och under tiden de gör det, packar jag deras lunch. Klockan 7.24 går de ut till skolbussen och jag fortsätter dagen med att byta sängkläder på alla 4 sängarna! Sen är det tvätt som gäller typ hela dagen :P

2 av barnen kommer hem klockan 14.30, och 2 av de har friidrott efter skolan. Klockan 4 ska de 2 sistnämnda hämtas upp. Vi far sedan direkt vidare till baseballträning, hem och äta middag, iväg till balletten och direkt iväg och hämta på baseballträning och på vägen tillbaks tar vi med ballettdansösen hem och dagen är över.

Idag var det dock baseballmatch på det hela så vi stannade kvar och kollade på den! Efter det här året kommer jag vara en riktig hejare på den där sporten, åtminstone en hejare på reglerna!

By the way så körde jag bil för första gången sen jag kom hit! Det gick bra och ingen kom till skada! Lite krångligt med alla nya skyltar och liknande men jag ska ju ändå ta körkortet så antar att jag får lära mig bättre om ett tag :P

Nu är det dags för lite sömn för i morrn är det dags för en ny dag som inkluderar lite SHOPPING :D


Middagen är serverad


Baseballmatch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0