110422 - Träffa familjen

Ja, nu har jag lite mer tid att berätta om hur första mötet gick. Mamman hamnade i trafikkö i typ 1.5 timme så hon blev sen, men lyckligtvis så var hon inte den enda. Det var riktigt många andra tjejer vars mammor blev sena också. Men när hon väl kom så var hon hur trevlig och gullig som helst och verkligen allt jag hoppats på.

Vi hade en cirka 1.5 timmars biltur framför oss. Mamman är verkligen jättehärlig och vi kommer riktigt bra överens. Pratade om allt mellan himmel och jord, mycket tv-serier och filmer. Berättade mycket om Sverige och hon om deras tidigare au-pairer och så.

Iallafall så kom vi hem strax innan 8 till familjen. Barnen var hur trevliga och söta som helst. Han minsta, RIKTIG ENERGIKNIPPE!! det är så roligt för han och jag har så  mycket gemensamt, som filmer vi gillar, MJÖLK, allergier osv. Han tyckte det var väldigt roligt iaf :)
Michael, Matthew och Sarah är alla tre underbara och energiska. Alla pratar mycket och ingen av de är särskilt blyga :P Underbar familj verkligen, det enda jag kan säga!! Pappa, Mike, var på affärsresa så han kommer hem någon gång inatt så får väl träffa honom till morgonen :)

OCH!!! VÄNTA TILLS Ni HÖR DET HÄR!! De har 5 bilar: 1 Gul Hummer, Svart Escalade (eller hur man nu säger), 1 Svart land Rover(eller range rover, osäkert), 1 porsche och 1 chevrolet suburban(den jag ska köra)!! Hur sjukt är det!?!?! 5 bilar och i familjen är det 2+aupairen som får köra.. SJUUUKT!!

Hursomhelst så var jag riktigt trött efter kvällen och somnade typ bums när jag hade lagt mig. Väl i sängns sov jag hela natten och vaknade inte förs på morgonen när jag skulle gå upp :)

Idag har vi än så länge ätit frukost och spelat lite tv-spel och så. Nick ska förklara lite baseballgrejer för mig sne när jag är färdig med mitt mejlande, så det ser jag framemot.

Hoppas ni har det riktigt bra i Sverige utan mig! Har förstått på facebook att det är relativtt varmt hemma :)

Gör ett till blogginlägg om skolveckan alldeles strax  :) Lägger in lite bilder på mitt nya rum :) I love it <3


Från dörren och in


Från sängen ut mot dörren(som jag förövrigt älskar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0